Sjuker igen

Då är man här igen! SJUK! Natten till måndag började jag känna mig dålig
igen, gick till jobbet men kände mig helt väck. Ont i halsen, förkyld, frossa
och tung i huvudet. Strax efter 17 bestämnde jag mig för att åka hem så
Thomas fick hämta mig och han kom vid 17:40. Var hemma igår och hemma
idag, har sagt att jag ska jobba imorgon. Är dock fortfarande jätte förkyld
men vem vet när det går över, så jobbar imorgon så får vi se hur det känns.

Igår var jag även hos tandläkaren för att sätta på kronan, frågade även om det
var okej att jag kom då jag var så förkyld och hon sa att jag får bestämma själv,
huvudsaken är att man kan andas genom näsan, så jag tog en del nässpray
innan så jag kunde andas genom näsan, men allt gick bra och det kändes
kändes inget alls när hon satte på den och det gick även snabbare än vad jag
trodde att det skulle göra. 

I helgen var vi hos mamma och gick igenom hennes källare och tog lite saker
som jag ville behålla bl.a lite mer kläder från när jag var liten, böcker, min och
syrrans gamla skrållan dockor (Hon ville inte ha sin) och min första nalle - ett
lodjur. Fick även mammas Barbie - Jul utgåva för 22år sedan,den ligger i
kartongen fortfarande och är jätte fin, men den ska jag hämta senare. Mamma
flyttar ju till Oscarshamn pga lite omständigheter så får se när hon kommer
tillbaka.

I söndags blev det även en sväng hem till Caisa och Dennis som flyttat till en ny
lägenhet ut mot Torslanda - Jätte fin. Stannade dock inte så länge då vi hade
våra 2 små huliganer med oss ;)

 

Kommentera här: