Antipasti buzz

Får bli ett kort inlägg till!
Då datorn fortfarande inte funkade som den skulle så fick jag lämna in
den i torsdags igen men då var det någon uppdatering bara sa dem så
fick tillbaka den efter 30 min igen. Jag kommer hem och den strular
fortfarande, WTF! Så igår åkte vi och lämna in den igen så nu står jag
utan dator i ca 1,5 till, bläää! Jä*la elgiganten. Ville reklamera den men
eftersom det är 1,5-2 månader sedan vi hämtade den så gäller inte det
längre dvs 30 dagar. Men den är ju ny och pratade med support 3
veckor efter jag fått den då han sa att jag kunde lämna in den när jag
hade till. BULLSHIT alltihop. Så funkar den inte nu så kommer jag gå i
taket!

Sen tänkte jag skriva lite kort om kampanjen jag var med i som är ett
sammarbete mellan Buzzador och Zeta. Fick hem ett paket med lite
Zeta produkter för att testa på och bjuda hem lite folk som också fick
testa på detta. Blev en söndags lunch med antipasti och gud vad gott 
det var, har ju själv aldrig testat på det innan så var super nöjd ialf
och de andra verkade nöjda också. Blir att göra fler gånger så det
rekomenderas varmt :)
Här kommer lite bilder på det man fick samt lite från uppdukningen!
Hörs snart igen när jag har fått tillbaka min dator :)

Kommentera här: