BM besök idag och lite annat smått och gott!

Då har man varit hos BM idag för kontroll, allt såg bra ut och mitt järnvärde
hade verkligen skjutit i höjden för att vara jag låg på hela 126 så tummen upp
där. Grodans hjärtljud låg på 152, Sf måttet mätte 28 så ligger exakt på streket
nu, blodtrycket var 120/70 eller om det ska stå tvärtom men det var normalt
ialf, samma med sockret och vikten ligger jag på 3kg+ nu så nu börjar jag gå
upp i vikt lite ialf. Nästa besök är om 2,5 vecka.

I lördags var vi förbi IKEA och kolla på säng till Anton och i söndags blev det
att vi köpte den (Bilen var full på lördagen, så blev att bara Thomas och Yvonne
åkte och köpte den så man fick plats med den i bilen). Så ska bli kul och se hur
mycket och ofta han kommer springa upp från den nu, men lika bra att han
vänjer sig så han inte tycker att lillasyster tar hans säng sen när hon kommer! 

I söndags var även jag och Thomas på café en sväng medans Yvonne passade
Anton. Vilket snurr det blev där, de glömde vår beställning så fick vår "fika" 43
minuter efter det att vi hade beställt och fått säga till 2ggr. Och det var bara en
liten skål yoghurt med bär, crossiant och scones. Riktigt dåligt, så skrev till
dem när vi hade kommit hem och då beklagade de detta och önska oss
välkomna åter för kompensation, men tror inte att vi kommer gå tillbaka dit,
vi får se. (Det var på Le Crossiant vid Rosenlund).

I går fick Anton ett gulligt kort från förskolan han ska börja på där de hälsar
honom välkommen och glad sommar och idag har jag även tagit mig orken att
baka, har varit så sugen läääääänge men inte orkat så idag tog jag "tummen ur"
och bakade tigerkaka, nam nam! (Thomas favorit kaka).

Har fortfarande inte beställt vagnen men ska göra det i denna veckan tror jag,
väntar på svar på ett mail jag skickat dem bara och sen skickar vi efter den!


Några av korten från Antons förskola som jag tagit/lånat av dem :)
Puss & kram!

Kommentera här: