Sjukstuga!

NÄSTAN 1 månad sedan jag skrev blogg senast, men har varit så mycket annat
så det har fått vara för stunden.

De senaste 2 veckorna har varit som en sjukstuga här hemma. Det började med
att Anton fick feber och sen förkylning och då åkte jag på skiten också. Första
veckan gick bra men andra veckan fick Thomas stanna hemma från jobbet för
då hade lilleman åkt på öroninflammation också, så har inte hänt så mycket mer
sen det blev sjukstuga här.

Mötte Emelie.L en sväng i stan för en fika och shopping, hittade dock inget men
vad gör det. Har även varit i stan med Emelie.P och Caisa för en fika (Anton fick
stanna hemma med Thomas och Yvonne). Var hemma hos Kent den 21/9 och
firade hans 50års dag och det gick ju som det gick. Gjorde 2st små tatueringar i
lördags: 2 hjärtan som går samman på handleden och Antons namn på fot-
vristen, den blev lite för liten på längden kan jag tycka nu efteråt men hade jag
tagit större så hade det blivit för stort på höjden så den duger och den är ju fin
trots allt så är nöjd.

Mormor har legat på sjukhus och hamnat på tillfälligt boende tills de hittar
något ledig som blir permanent, eftersom hon ramlar (Tappar balansen och
blivit allt mer snurrig), så det är nog för det bästa för hennes skull...

Pappa är i stan nu i ca 2 veckor så ska försöka träffa han en del så att han får
umgås med Anton lite innan han åker igen och jag också självklart :D

Sen har vi ju haft baby rytmiken och lite promenader och en massa gungande
för Antons del och i morgon är vi tillbaka till rytmiken igen efter sjukperioden.

Nu har jag även beställt hem en grej som jag ska testa på, blir det resultat så
kommer jag skriva mer om det här sen, paketet kommer idag ialf så det ska
bli spännande.

OCH JA, jag ska lägga upp ett kort inlägg om Frankrike/Paris resan, har bara
inte blivit av ännu :D


Puss & Kram!

Kommentera här: