Varit sjuk

Det är ett tag sedan jag skrev nu, men jag har varit sjuk.

Det har inte hänt så mycket mer än att vi har haft baby-rytmik på tisdagar och
simningen på söndagar. Dock så slutade 1a kursen den 10de och den nya
började 17de. Dem fick sitt simborgar märke "KRABBAN" och fick även testa
att ha flytvästar på sig och Anton fick flyta själv då jag släppte honom men han
älskar att ligga på rygg och flyta i vattnet så det gick prima ballerina.

I torsdags förra veckan blev jag sjuk, vaknade med illamående och fick springa
på toa ett antal gånger och så kräktes jag. Trodde först att det var magsjukan
men inte så säker längre då både Anton och Thomas har klarat sig. Trodde att
jag var frisk i lördags men på lördag till söndags natt så kom det tillbaka. Men
nu är man frisk som en nötkärna igen vilket känns underbart.

Anton har även fått testa på en hel del olika frukter och mat och han älskade
färsk frukt, fick testa 3 sorter melon, apelsin samt annanas så det kommer han
få smaka på en hel del nu :)

Har även träffat dem från mamma gruppen också vilket var jätte trevligt blev
att vi tog en fika och satt och tjötade med våra små stjärnskott, myspys.

Var även hos läkaren igår pga mina vader för att få en andra åsik och han sa
inte alls samma saker som den förra läkaren men det verkar bra nu ialf så får
se vad som händer. Dock så skickar han mig till sjukgymnasten för han ville
att de ska kolla min rygg så får se vad de säger om det när jag får tid :/


Puss & Kram!

Kommentera här: