Midsommarafton 2013!

Dagen började med att vi åkte hem till mamma vid 11-tiden för att förbereda
all mat. Gjorde bla grillspett, kycklingfile, köttbullar osv MUMMS. Allt blev
verkligen jätte gott med trevligt sällskap. Tog dock bara ett kort men vad gör
det. Kent, carina, Mormor, jimmy, Lilly, Loke och Sabina kom (självklart
mamma och hennes Thomas också eftersom det var där vi var). Medans vi
ändå firade Midsommar så firade vi att Lilly fyllde år igår, dagen efter och att
mamma och Jimmy fyller år i början av nästa månad. Myspys. Satt där till
strax efter 18 då vi skulle åka upp till Gårdsten/Karhu och hälsa på Pekka
och se Midsommar brasan tändas ♥ Riktigt mysigt var det. Och 10 minuter
efter det dem hade tänt brasen så gick jag och Thomas hem med lille Anton
medans Jimmy, Lilly, Sabina, Loke och Zeke tog bilen (Barnvagnen får
inte plats i bilen) men det gick rätt snabbt, tror vi gick på 15-20 min så var
inte alls farligt. (Gick hem till lillebror, där vi spenderade natten)

I går bjöd Yvonne hem oss för middag så blev att vi var där ett tag och tjöta
så hon också fick träffa Anton lite, när vi väl var där så ringde mamma och
frågade om jag hade hört vad som hände, vilket jag inte hade:

Det hände det en sak under natten efter vi hade gått, en av mina morbröder
som var med där hade förmodligen gått tillbaka efter vi hade gått och där har
något gått galet. Han hittades väldigt skadad bakom festtältet som jag upp-
fattade det som, ambulansen tror att han har blivit påkörd med det kan likväl
vara någon som har slagit honom rejält med en påk?!?!?!? WTF är det som
händer? Så nu ligger han på sjukhuset och vårdas för allvarliga skadar. Det
var ialf tur att personen som hittade honom gjorde det för annars hade han
nog inte överlevt som det lät som...

Det får räcka för denna gång, men var försiktiga där ute!

De 3 första bilderna är från midsommarafton och den sista är dagen efter
osminkad och jäklig, men den bjuder jag på :D

1 Justine:

skriven

Jävla idioter! Hoppas din morbror mår bättre snart!

Svar: Tack Justine, vi håller tummarna!
BlondinDoris

Kommentera här: