Hej vad det går...

Tiden bara rusar förbi och man hinner knappt med.
Har inte haft så mycket tid/ork till att skriva här, men nu så!

Den 5/6 träffade jag och Anton Caisa och Lasse för en picknick, blev att vi satte
oss på en gräsplätt och myste i ca 2 timmar och sedan gick vi upp hit för en fika
och lite yatzy spel på balkongen medans lilleman vilade. Senare på kvällen såg
jag ut som en Zebra på ryggen efter linnet och bh:n.

Sen har vi även köpt ett Nintendo Wii med en massa spel av Mikael så det känns
super, så nu har man en del spel att spela på kvällen.

Den 8/6 blev det middag och vin hemma hos Caisa. Hon började med att bjuda
på en risotto (första gången jag åt det) och det smakde super gott, recept tack
och efter det bjöd hon på en sommrig fruktsallad. I början var det bara jag,
Emelie och Caisa men lagom till efterrätten kom även Malin och gjorde oss
sällskap. Senare på kvällen kom även Malins killkompis och gjorde oss sällskap.
Vid halv 12 så beställde vi taxi och åkte in till Hard Rock Café. Jag hade totalt
glömt hur det är att vara ute i stan och det är inget jag saknar precis. En drink
någon gång ibland på hos en vän eller någon Pub/Resturang och dylikt ja visst
men inte krogen, det tror jag att jag hoppar.

Lilleman har även fått en "mini" pool som han kan ha på balkongen och han
ÄLSKAR den verkligen!  

När vi skulle hämta ringarna efter nästan 2 veckor så har det blivit fel IGEN, i
Thomas ring står det Thomas (i min var det rätt denna gång) så det var bara att
klaga, så de fick göra en ny ring med RÄTT gravering så i onsdags fick vi dem
igen och ALLT STÄMDE DÅ.... Efter många om och men!

Sen har vi även ansökt om förskoleplats till lilleman och det känns väldigt
vemodigt, MEN även om vi sökt från 2/2-2014 så betyder det inte att han
kommer börja då utan vi får se.

Var även hemma hos mami som vanligt (är ju där ca varanna helg beror på
hur hon jobbar) den 15/6 och hälsade på. Självklart var även Jimmy, Lilly,
Loke och Sabina där också :D Så blev lite tjöt och mys i solen.

Sen har vi även köpt en ny "begagnad" barnvagn till Anton. Lila/svart.
Fick den för en helt okej peng eftersom vi behövde en som vi kan använda i
någon månad till bara eftersom vi sålde den grön/svarta som man kan vända
åt båda hållen. (Har ju den svarta men den är vänd utåt och vill ha honom vänd
mot mig ett tag till så därför köpte vi en till).

Puss & Kram, ses på stan!

Kommentera här: