Sova i sitt eget rum...

I torsdags mötte jag upp Caisa för en promenad och sedan blev det fika
här hemma med lite bullar och annat gott.

I igår/fredags så blev det en sväng till Rambergskyrkan för ett litet besök på
barnvagnscafét.
Sjöng lite och pratade. Sandra och Cornelia var också med
självklart. Anton var jätte trött så somnade mitt i, så blev att man åkte lite
tidigare men det funkade bra det också. Åkte och storhandla när Thomas
kom hem från jobbet, behövde fylla på här hemma, så klockan blev ganska
mycket, skulle mött Maria.G en sväng men eftersom tiden bara for iväg så
blev klockan för mycket.

Idag fick jag sovmorgon, Anton vaknade 3ggr i natt men bestämnde sig
klockan 9:30 att han ville upp så det är jag glad för eftersom han har det
senaste velat gå upp kl 8:00. Ikväll kommer Caisa hit på lite mat och film.
 
Ja just det en sak till, la Anton i sin säng mitt på dagen i onsdags och han
total däckade där och sen dess så har han sovit där 2-3ggr per dag så det
känns skönt att han kan sova i sitt eget rum själv utan att bli ledsen eller så.
Sen så sover han självklart inne hos oss på natten fortfarande fast i vaggan
brevid sängen ♥
Puss & Kram!

Kommentera här: