babysim 3gången

I lördags kom Caisa en kort sväng åt lite middag och tjöta, sen så begav
 hon sig vidare. Blev att jag låg hemma och kollade på film med lill killen
 bla en Shopaholics bekännelser :D

Igår så var vi och shoppade blev bla 2par leggins och ett par skor som jag
ska ha till gymmet sen, de passar perfekt till kläderna jag har köpt :) sen
så blir det förmodligen SATS som vi börjar träna på eftersom dem har barn-
passning från 3månader. Men ska prata med läkaren först också om mina
vader för det gör fortfarande ont. (Har gjort sen förlossningen). Sen blev det
att vi åkte och sola, jag solade 30min och det var riktigt skönt, dock så känner
jag att 20-25 min hade räckt för blev riktigt varmt och har bränt mig lite lätt :P
Sen så var det dags för simningen för lilla Anton, vilket han älskar, dock så
blev han lite trött och gnällig på slutet så fick gå upp lite tidigare. Nästa gång
så ska de få dyka för första gången och det ser jag fram emot.

Idag blir det bara lugnt och imorgon är det dags för baby-rytmiken igen :D
Puss & Kram!

Kommentera här: