Världens gulligast unge...

Måste börja med att säga att jag och Thomas är lite besvikna på vissa som
inte kommer till dopet, då man har vetat det länge och kunnat fixa det, sen
kan jag förstå vissa som inte kommer som har vettiga anledningar, men det
är deras besult som sagt, saker blir som de blir helt enkelt.

Igår badade Thomas med Anton för första gången och båda trivdes bra.
Anton gjorde 3dyk som vanligt och sprattlade på :o)

I lördags så gjorde jag ALLA blommor och dekorationer till tårtan som ska
vara till Antons dop för att verkligen hinna. Så de kommer bli mer DEKORATION,
för äter man dem så lär man tappa tänderna då jag gör så att de stelnar och blir
hårda så att de inte smälter på grädden (som sockerpasta gör). Man ska ju ha
smörkräm under sockerpasten men det passar inte till det jag ska göra så det
får helt enkelt bli så :o)

Träffade Caisa en sväng i fredags vilket alltid är lika trevligt, satt och tjötade
och tog en liten fika. Fick även brev från försäkringsbolaget om att jag får ut
en ny mobil, Samsung Galaxy S2 Plus, en ny som kommit så skulle hämta
den i fredags när den släpptes men Samsung har fått skjuta upp datumet igen
så den 1 Mars ska den komma in istället. Kunde fått en Samsung S2 rosa om
jag ville istället, men då S2 Plus är lite bättre så väntar jag...

Imorgon ska jag med Sandra då hon ska fixa sina naglar och på onsdag ska jag
färga håret, men mer om det sen...


Har man världens gulligaste unge så har man ♥
(Här kommer ett litet smakprov av dekorationerna till tårtan)

Puss & Kram!
1 Emelie L:

skriven

Riktigt fina blommor du har gjort till Tårtan :)
Vad säger du om att ses nåndag??
Skickar en stor kram till er

Kommentera här: