LONG TIME NO SEE!

Ja nu var vi här igen, men har haft ganska fullt upp om man säger så!

I tisdags var vi på baby-rytmiken igen och det gick bra, efter det fick vi skynda
oss till stan där Sandra skulle fixa sina naglar. Kom fram ca 10 min sent men så
kan det gå ;o) Sen var det bara hem och slappa efter en heldag.

I onsdags var jag hos frisören för att klippa mig och göra blonda slingor, blev
ganska blond men dock klippte dem för mycket. Hon visade 2-3 cm ca vilket jag
tyckte var lagom men slutade med 7-10 cm, INTE okej. Så nu kommer jag börja
klippa mig själv igen, då får jag det som jag vill ialf. Tog 3 timmar. Som tur var
så passade Sandra Anton undertiden, annars hade det aldrig gått. Hem och
börja tvätta och sedan åka handla. Så var ganska slutkörd denna kvällen också.

I torsdags så
var jag hos läkaren igen (fick dock inte vätskedrivande) men de
tog lite prover och svaren ska komma idag. Kollade bla Järnvärdet, blodsocker
samt ämnesomsättningen vad det nu har med vaderna att göra? När jag väntade
på läkaren fick jag mess av Sandra så blev att vi åkte till Backaplan efter jag var
färdig hos läkaren. Färgade ögonfransarna och så lagade hon en nagel som hade
gått sönder och sen så blev det en glass på Mc Donalds. Så där var nästan hela
dagen borta också.
Så då var jag verkligen helt slut i kroppen.

I fredags började dagen med en ny grupp på föräldrarträffen, var ungerfär 12 st
och det var mycket trevligt. Kommer dock missa nästa gång ( nu på fredag)
eftersom vi har dopet på lördag men så blir det ibland, ser ialf fram emot de
kommande träffarna. Efter det mötte jag upp Caisa för en kort promenad och en
fika hemma hos henne och Lasse. Satt och tjöta och myste. Efter det hämtade
Thomas mig så åkte vi och solade och sen var det bara att fixa sig för kvällen då
vi skulle fira Emma, Julia och Roger som hade fyllt år. Åkte och lämnade lilleman
hos Yvonne som skulle passa han och sen begav vi oss dit. Var trevligt att träffa
alla och tjöta lite. Åkte hem till Yvonne vid 00:30 (Taxi) för att sova där så vi
inte lämnar Anton där för natten. Drack inte mycket alls 2 glas på sin höjd.
Räcker gott och väl, skulle ju ta Anton på natten så ville inte dricka mer än så.

I lördags var vi på Cornelias dop, dock fick vi gå ut ur kyrkan efter 20 min då
Anton var lite otålig och gillade inte alls när Orgeln börja spela. Ska bli
intressant och se hur det går för oss på lördag när han ska döpas :/ På kvällen
blev det mello och sen total däckade jag i sängen.

Igår åkte vi hem till mormor en sväng för att säga hej då hon ska opereras på
fredag så kan tyvärr inte komma på dopet, så det blev en liten fika där också. 
Jimmy, Lilly, Loke, Sabina och mamma kom också en stund. Efter det begav
vi oss till Baby simmet och det gick väldigt bra som vanligt. Dock blev han lite
gnällig efter 3de dyket men gick över efter en liten stund.

Och nu är vi här, måndag och ny vecka med nya möjligheter. Ska åka och
handla sen när Thomas har slutat han behöver ny kostym till dopet och sen så
behöver jag nya skor så får se hur detta går senare idag!



Puss & Kram!

Kommentera här: