Long time no see...

Denna semestern har varit full av saker, tror vi haft 5dagar kanske som vi
inte har gjort något och då är det 4 veckor kvar för Thomas.

Sist jag skrev så skulle vi åka på en liten road trip till Sala för att hälsa på min
morbror och några kusiner till mig. Det blev jätte bra. Första dagen blev ju
lugn eftersom vi hade kört i 5,5 timme men andra dagen bjöd kusinen som vi
bodde hos (Andreas och hans fru Sarah) över resten av släkten där uppe så blev
att vi grillade och tjöta en del. Anton vägrade sova eftersom det var lite nytt folk
och ville vara med. Dag 3, 1/8 så var vi hembjudna till min morbror för grillning,
men innan vi åkte dit åkte vi till en av deras sjöar för en fika och se naturen och
efter det åkte vi till min morbror och självklart blev det samma visa där: En del
god mat och trevligt folk. Hade Anton i famnen och skulle sätta mig på en solstol
och BRAK sa det och vi hamnade på golvet, tur att jag hade Anton i ett bra grepp
(Han reagerade inte ens på det som hände), så lite ont i ryggen fick man, men
sen gick det över :) Den 3/8 åkte vi in till Uppsala för att kolla läget blev att käka
på Max och kolla lite affärer, sen på kvällen blev det bad i poolen för 2a dagen,
till och med Anton badade så det var kul! Blev en del olika spel och film varje
kväll, spelade bla: Kille, Monopol, lika par leka bäst och ett spel där man körde
tjejerna mot killarna så det var kul, så detta får vi göra om snart igen!

När vi kom hem så tog vi det lite lugnt för tidigt på onsdags eftermiddagen kom
syster och hennes kille från Frankrike på besök och vi skulle kidnappa henne på
flygplatsen redan inför möhippan och allt gick jätte bra och hon blev förvånad.
Dagen började med kidnappningen på flygplatsen, byta kläder på henne och sen
körde Maries man oss till en plats där vi fikade (Industriområde där vi skulle
göra nästa etapp) vilket var spela in en låt - Youré beautiful och det gick skit
bra, hon sjöng och dansade så verkligen lyckat :o) Efter det så begav vi oss
till Liseberg  och Taxin vi fick var en gammal hård rockare eller något och
pratade om hur det var på hans tid haha, kul typ det där :) Sen så blev det 5-
kamp på liseberg och middag. Sen gjorde vi att Lynn Fick gå gasten helt själv
och åka atmosfear själv fast med andra, så blev en lyckad kväll :) Vann även
en nalle till henne! Bilder kommer efter bröllopet då Lynn och Thibault inte
får se korten innan :)

Igår åkte Lynn och Thibault hem men vi ses ju om ca 2,5 vecka igen då deras
bröllop är. Nu ska jag hitta på något, hörs snart!


Puss & Kram!

Kommentera här: