HOT MOJO

Igår började dagen med att vi gick till baby rytmiken för sista gången :o)
Sjöng och dansa som vanligt och sa tack och hej!
Efter det hade jag tid hos sjukgymnasten och han klämde in en grej mellan 
ryggkotorna som vibrera, dock blev det knappt 10min innan mina ryggnerver
började att reagera så det fick räcka tyckte han, så ska dit nästa vecka igen för
samma sak men förhoppningsvis längre tid, allt beror ju på hur ryggnerverana
reagerar... Efter det kom Sandra hit med Cornelia för lite tjöt och sen när
Thomas kom hem lämna vi Pyret hos sin farmor och så åkte vi och träna, denna
gången testade vi ett träningspass som heter: HOT MOJO som är som Yoga i 38C
värme, varmt men skönt. Var helt okej klass men väntar ett tag innan jag kör
det igen, då man behöver träna upp musklerna lite ;)

Svettet bara rann av 80% av personerna som var där, lite äckligt men det är ju
så det ska vara där, dock klarade jag mig ganska bra jämnfört med Thomas
när det gäller den biten :)
Puss & Kram!

Kommentera här: