Helgen som varit...

Usch vad tiden går bara 3 månader kvar till jul och mindre än en månad kvar
tills pyret kommer
...

I lördags åkte vi förbi mamma en sväng för att säga hej, Jimmy och Lokebus
var också där så var trevligt att träffa dem också. På kvällen hade vi bjudit hem
Johan, Emma, Roger, Mikael och Frida för en spel kväll och vi började med
monopol
som tog 3,5 timma, snacka om lång tid, men det blir ju så när man
är många som spelar det sen efter det så spelade vi: med andra ord 2, 2gånger.
Sen när klockan var 23:45 sa vi hejdå. Kvällen var mycket trevlig. 

Igår tog vi det bara lugnt, fanns inte så mycket att göra och idag är tanken att
jag ska gå till apoteket och köpa nya järntabletter för de tog slut i lördags men
jag får se om jag orkar ta mig ut idag. Måste ju fixa mig i så fall och det känns
lite onödigt på grund av det bara, har ju hormoner som heter duga för tillfället
så ser ut som en prickigkorv i ansiktet med alla finnar, annars får jag helt
enkelt köpa det imorgon :)

Pyret har de senaste dagar börjat leva rövare i magen, mer än vanligt. Så nu
kan man se magen hoppa till och röra sig titt som tätt. (Vilket man har gjort
innan också men inte så mycket som han håller på nu). Tycker fortfarande att
det känns som det är en alien där inne när man ser och känner hur det rör på
sig, men samtidigt är det en helt underbar känsla ♥

Puss & Kram!

Kommentera här: