Bakat vanilj/kanelbullar

Igår var jag hemma hos Sandra för en fika, blev att vi satt där 3,5timme
och tjöta, tiden bara rusar förbi, känns verkligen inte som så lång tid. När
jag kom hem så kom elektrikern som skulle installera tvättmaskinen så nu
är den redo för användning, ska bli skönt att slippa springa till tvättstugan
hela tiden. Efter det åkte jag och Thomas och handla lite mat.

Idag började jag dagen med lite tv och frulle sedan så satte jag igång och
bakade
lite vanilj och kanelbullar, blev omkring 66st. Hade de ovanför
ugnen på jäsning så det blev bullar i anabolaform och smakade
gudomligt gott :) Så nu har man en del att frysa in och så ska Thomas få
ta med sig lite till jobbet imorgon. Det tog sin lilla tid, nästan 3timmar
med jäsning och allt, men lätt värt det!

Nu ska jag komma på middag ,ha en trevlig kväll.


Puss & Kram!

Kommentera här: