On stage!

I fredags var vi på On Stage med Thomas jobb och det blev en kväll fylld
med god mat, sång och dans. Fick en härlig kommentar av Thomas arbets
kollega: Du ser jävligt fräsh ut för att precis fått barn, man tackar ;) Dock så
saknade jag min bebis väldigt mycket och var på väg att åka hem ett par
gånger men blev att man stannade tills showen var över, så nu kommer jag
inte att lämna han på ett bra tag.

I lördags blev jag inte alls glad på Thomas för att han bestämnde sig för att
gå ut IGEN, men vi får väll se om något ändras nu eller inte! Jag har ialf en
del saker att tänka på när det kommer till vissa saker.

Igår så ringde jag kyrkan för att boka datum och lokal för dopet, så nu är det
klart och har även gjort egna dopkort online som kommer hem inom 3v.
(Ni får se sen när vi har skickat ut dem).

Idag kom även Emelie.L över för att besöka Pyret. Var väldigt trevligt med
en pratstund där innan hon skulle iväg till jobbet. Var ju ett tag sedan vi sågs,
sist var när Pyret låg i magen och man var ganska stor :o)

Imorgon ska vi till BVC för kontroll och även för någon Social information.
Sen får vi se vad som händer resten av dagen.


Puss & Kram!
1 Sandra:

skriven

Fin tårta ;)

Kommentera här: