BVC

Var idag på något som heter Social information (Alla som får sitt första
barn blir erbjuden det) vilket inte var så mycket för mig, de informerade
om öppna förskolan, förskolan osv Vilket jag redan vet hur det fungerar
så hon behövde inte berätta så mycket för mig *hehe*. Efter det så hade
Anton (Pyrets namn) en tid på BVC för kontroll, han är så duktig så. Han
har gått upp HELA 500g på en vecka, trodde jag såg fel först, men som
barnmorskan säger bättre att han går upp för mycket än för lite, så nu
väger han 4870, sen så hade han vuxit 1cm till så nu är han 56 lång och
huvud omfånget har ökat lite det också, lite mindre än 1cm så är nu
hela 39,5cm ♥
 
Mammas älskling har varit lite extra gnällig idag och har velat ligga i
famnen hela tiden så gjorde som så att jag testade babysittern för ett par
minuter bara och han somnade efter 2, så den kommer han nog tycka
om att använda sen ;o)

Har även satt upp granen idag :o)

Puss & Kram!

Kommentera här: