Tvättis!

Idag har man varit ledig! Wooohoo!
Känns dock inte som det! Blev att åka förbi ams och skriva in mig på nytt, då han
förra avskrev mig efter det att posten kom till min förra adress så tog 2 veckor
innan jag fick det osv Men han nya jag fick var jätte trevlig så det gick smidigt!
Efter det begav jag mig till stan för att möta Becka och hennes 2 töser för att
försöka hitta en midsommar klänning, men kan ju säga att det var ett hopplöst
fall, men fick ialf med mig 1par byxor till bebben ♥ Så är det att vara tjock ;o)
I stan så mådde Becka inte så bra så hände lite grejer så man fick avsluta
dagen, men huvudsaken är att det löste sig osv...

När jag kom hem blev det att slö se en film "The hottie and the nottie", är
helt
slut idag, känner mig extremt trött och funderar på om det är mitt blodvärde
som spökar lite, hmmm?!?!?!? Nu håller man på att tvätta och är strax klar,
phuu! Blev även att äta ryggbiff med pommes och bea sås :) Sen har jag även
beställt tårtan till midsommar :P (Eftersom vi ska åka bort så är det lättare att
beställa en och ta med i en sån vit fin kartong med röda ränder) Och sen på
torsdag får man fixa det sista innan avfärd ;o)

Nu blir det tv och sen sova trötter som man är!

Puss & Kram!

Kommentera här: