Helgen

I fredags vaknade jag med tuppen. Blev en sväng in till stan innan jobbet för att
handla födelsedags present till Beckas töser men sen så hittade jag lite smått
och gott till våran lilla krabat också

Efter stan så blev det att åka till nya jobbet som jag börjar den 6de Augusti :)
(hade studiedag) så blev att presntera mig och se hur deras verksamhet
fungerar! Tror att detta kommer bli bra det, trevlig personal osv.

På kvällen åkte jag och Thomas till hamnen, Café Villan för att se matchen med
ett par kompisar och det var väldigt trevligt. Sen så kom även Sandra förbi och
vi satt mest och tjötade medans de andra var inne i matchen. Men summan av
kardemumman var att det var en trevlig kväll och inte allt för sen (23:30) Ÿ

Igår var jag och Thomas på kalas för Beckas tös (som jag är gudmor till) en liten
stund för att fira henne sedan blev det en kort sväng förbi mami sen att handla
och sist men inte minst hem och göra middag och se film :)

Idag har det varit lugn dag, blev en sväng förbi IKEA för att beställa en ny TV
bänk samt bokhyllor osv så blev en serie som är vääääldigt snygg och tror att
den passar bra när man ska ha en liten krabat som springer runt sen ♥

Puss & Kram!
1 nett:

skriven

snygg bokhylla:) vad ligger den på:)?

Svar: Är från IKEA och kosta 7580:- men sen fick vi betala hem leverans också på 758:- eftersom det var en beställnings vara :)
BlondinDoris

Kommentera här: