Förrymd fånge på 186kg

Igår hade jag en ganska full dag, jobbade 8-16:30 och direkt efetr det blev det
att möta upp älsklingen för att skaffa nya pass, vi fick vänta 2 timmar innan det

blev våran tur och efter 2 timmars väntande och passet taget så ser man ut som
en förrymd fånge på 186kg, HATAR att man ska se så blääää ut på passkorten!

Idag har jag jobbat 8:30-17 och trött är man men imorgon är det studiedag och
då ska jag till min "nya" arbetsplats för att presentera mig och träffa mina
blivande
kollegor, lite nervös men kul. Sen på kvällen blir det fotboll och trevligt
sällskap som det ser ut som ;o)
Måste även ta en sväng i stan för att hitta en
present till Jacquelina som jag är fadder till som fyller 2år ;o)

Sen har jag även bokat en tid till frissan som blev den 19de Augusti, vilket
gjorde mig lite ebsviken för ville ha en tid innan jag fyller år, men ikke ikke!
(Har presentkort/Gratiskort här så likabra att använda det innan det går ut).

Puss & Kram
1 Caisa G:

skriven

Så kul att du börjat blogga igen! Allt spännande ;) Många läsare fick du med en gång också så jag tycker du ska fortsätta som du gör ;)

Vi ses till helgen bebbe. LOVE CG

Kommentera här: