Semster!

I torsdags när jag var hos barnmorskan så mätte magen 25cm, och järnvärdet
hade gått upp till 116 så det är lite bättre än innan ialf så nu ska det bara gå upp
lite till :)
Ligger i mitten på kurvan när det gäller min vikt och barnets hjärtslag,
babyns hjärta slog i 148 och sist var det 144 så det känns bra! Så nu ska vi
tillbaka dit 2ggr i Augusti för rutin kontroller. Kan ju även passa på och säga
att h*n lever loppan där inne i magen, tycker fortfarande det liknar en Alien
inne i magen när det rör sig, ganska häftigt faktiskt ♥

I fredags jobbade jag min sista dag innan semestern som jag nu har i 4 veckor.
Blir nog att vara hemma mest och ta det lugnt, ta en fika på stan samt sol och
bad...

I lördags tog vi det bara lugnt här hemma och igår så började vi bygga ihop de
delar som vi har kompletta till nya bokhyllan, dvs tv bänken och hyllan. Vi väntar
fortfarande på det ena vitrinskåpet samt reservdelarna som var sönder på det
andra vitrinskåpet. Men det kommer när det kommer...

Idag har vi tvättat, pysslat lite hemma, solat, hämtat ut ett Baby to be paket
från apoteket som var gratis med lite smått och gott i samt lagat mat och nu är
det film och soffa som gäller för resten av kvällen ♥


Puss & Kram! 

Kommentera här: