Virus

Skulle gått till jobbet i tisdags men i måndags till tisdags natt så var jag varm
och hade väldigt ont i halsen och kunde inte sova, trodde
först att det var hals-
fluss
så bestämnde mig för att gå till läkaren igen. Precis när jag skulle gå till
läkaren så ringer telefonen och det var läkaren, hon var lite orolig för min
andning
, men sa att jag är på väg tillbaka pga halsen. När jag kom dit så pratade
vi lite och blir det värre på kvällar eller jag börjar hosta så måste jag komma
tillbaka på en gång. Sen tog hon halsprover osv och det visade sig att jag har
något virus i kroppen så ska vara hemma och ta det lugnt hela veckan och bara
vila upp mig, eftersom det inte finns någon medicin till virus. Så det är allt jag
har gjort, tagit det lugnt och det får fortsätta så då jag fortfarande inte har
någon ork och känner mig helt borta, har ingen kraft i kroppen alls.

Igår blev det att jag bakade kärleksmums med ljus gernering på, blev riktigt
mumma och sen så kom Sandra på besök, blev att vi satt 3 timmar och tjötade
om lite allt möjligt igen. Skönt med någon som är i exakt samma situation som
man kan prata med och fråga lite om det är så. Tack för ett trevligt sällskap.

Idag ska jag baka scones om jag orkar, men det går ju ganska snabbt. Är ju så
tråkigt att bara sitta hemma ovch glo på tv. Sen i eftermiddag ska jag till
barnmorskan, känner att jag inte vill ställa in det besöket nu när jag har en del
frågor och ska ta lite prover. Så vi får se, det som är bra är att älsklingen
hämtar mig efter besöket ialf ♥ Nu får det bli tv och soffläge!

P.s. Skulle ju varit hos frisören i söndags och klippa/färga håret, men de ringde
ju upp mig på min födelsedag och sa att det kursar så att de stänger, så nu ska
jag se om jag hittar en annan frisör som kan fixa mitt hår när jag har blivit frisk
igen, vill ju inte gå till vem som helst...

Kommentera här: