Barnmorskan!

Var ju hos barnmorskan igår för kontroll. Mitt järnvärde hade sjunkit igen
(116) så måste fortsätta med järntabletterna. Barnets hjärta slog i 144, magen
mätte 31. Så här går det undan. Fick även veta min blodgrupp vilket kan vara
bra, har samma som mamma :o)
Har börjat att få lite vatten i kroppen bla
fötterna
så hoppas att det stannar av. Hon var lite skeptisk till att jag skulle få
fortsätta arbeta så hon har bokat en tid till läkaren torsdag nästa vecka för en
kontroll så får vi se vad läkaren säger om kroppen min.

Viruset hänger kvar i kroppen, känner mig lite bättre men är fortfarande inte
frisk. Får hoppas att man blir frisk i helgen för det tar på en att vara sjuk.
Jag har ingen ork, kraft till att göra något så blir att bara vara just nu. Det får
vara allt för denna gången för nu kallar soffan på mig :o)

(Bakade scones igår vilket blev gott)

Puss & Kram!

Kommentera här: