Min kära blogg....

Min kära blogg vad jag har saknat dig!

Nu var det som sagt ett jävla tag sedan jag uppdaterade min blogg och mycket har varit att
man inte har haft någon lust eller ork och skriver men när lusten inte finns så blir det bara
dåligt som sagt.

Sen sist så har det hänt en del så ska försöka att uppdatera er lite kort om livet...

Jobbar fortfarande kvar som barnskötare Örgryte/Härlanda som timanställd med minst
36h/v, men har blivit mer nu när jag jobbar för en kollega som är sjukkriven t.o.m Nov
så hon kommer tillbaka tidigast då sen får vi helt enkelt se. ÄLSKAR mitt jobb i vilket fall
som helst, jag har ju underbara kollegor, jätte goa barn och sen så gör ju föräldrarna sitt
också :)

I sommras hade jag 4 veckor semester och då åkte jag, Zara och Emma till Turkiet/Alanya
och det gjorde killarna också dagen innan oss så vi var 3 tjejer och 8 killar där och vilkn
resa det blev. Blev att gå ALL IN en dag för mig och då var det verkligen all in, herrejösses!
Träffade killarna nästan varje dag men det bästa av allt var ju när vi hyrde en båt dagen
innan vi skulle åka hem (sista dagen för killarna) och fick snorkla, det var ju det bästa
någonsin ♥ Man träffade en massa nytt folk och hade jätte kul. Som varmast hade vi 53C i
solen och 45 i skuggan, woohooo, det var varmt! Brände sönder mig så flagnade som aldrig
förr och läpparna var sönder brända så fick köpa läpp balsam special typ haha! För mig blev
det att äta kyckling och sallad varje dag nästan vilket kanske inte var det smartaste för ca
2dagar (kvällen efter vi hyrt båt och snorklat) innan vi skulle åka hem blev jag jätte dålig...
Och det höll i sig hemma med, men efter 1 vecka extra ledig från jobbet så var man frisk
igen och kunde återgå till arbetet...




Sen har jag varit på den årliga kräftskivan hos Caisa & Sandra vilket var super!
Jag har ju inte haft något direkt sug av att dricka det sista men blev lite då. Alla hade gjort
en egen kräft-hatt som vi hade på oss och vi åt gott och sjöng visor!
ÅTERIGEN TACK CAISA & SANDRA!



Idag har jag och Thomas varit hos läkaren för att jag skulle göra en "Gyn-undersökning".
Så jobbade bara halv dag, men ska tillbaka den 10 Oktober för att ta lite prover och det
känns lite sisådär gillar ju inte nålar och sprutor :/ Men hellre blod-prov i armen än ett stick
i fingret som gör tusen gånger ondare... Ni kanske tycker att jag är fjollig men så är det!

♦ Med detta så säger jag tack för idag och att vi hörs snart igen ♦
LOVE YOU!

Kommentera här: