Love you girls...

Nu var det en vecka sen IGEN som man uppdaterade!
Jag vet, jag vet men som sagt ingen lust eller ork den senaste tiden :)

Jag och Thomas har varit på bio och sett "Sanctum 3D" vilken var bättre än vad jag trodde
att den skulle vara men å andra sidan så hade jag ganska låga förväntningar på den också!

Förra helgen var man bara hemma och tog det lugnt, blev att man kolla på lite filmer bla:
Trassel, The next three days och någon mer... Bra filmer ialf!

Har sovit väldigt dåligt denna veckan: vaknat, somnat, vaknat, somnat ungefär varje 1-1,5
timme (3 av de senaste 4 nätterna). Så har varit väldigt trött det senaste! Men får hoppas
att det blir bättre annars kommer man bli KOKO, haha!

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt, kolla på film och satt lite vid datorn! Pratade
med lite vänner som jag inte pratat med så mycket det senaste så det var mysigt sen så
fick man en och annan kärleksförklaring igår så börja undra om det var fullmåne då eller
något.. Men gulligt var det! Sen så ringde även Thomas och sa lite saker som fick mig på
bättre humör, han var otroligt gullig ♥ (Omedvetet om tillfället dock, hade precis vaknat
från en dröm jag hade och det var inget kul alls)

Meeeeen ikväll så blir det PARTY! Blir nog ett gäng som ska ut och göra stan och skaka
rumpan så ska verkligen inte klaga för just nu känner jag mig på tipp topp så tror det
kommer bli super kul ikväll! Så nu ska jag börja fixa mig med allt vad det innebär, SKÅL!


BILDER FRÅN FÖRR:







LOVE YOU GIRLS ♥
1 CG:

skriven

We are the one and Only. Det finns inga som oss tre!! Älskar dig bejb!

Kommentera här: