Det var ett tag sedan!

Det var ett tag sedan jag skrev i bloggen, men har inte haft tid/ork eller lust och som
mina kära vänner säger: Man ska inte skriva blogg när man inte har lust för då blir det
inget bra så bättre att vänta med att skriva isf!

Idag har jag jobbat som vanligt, trivs bra där jag är! Sen när jag kom hem så tvättade jag,
bädda rent, tog ett bad - läsa SOLO, laga lite mat och nu sitter jag här med en ansiktsmask
i fejjan ;) Sov hos Thomas i natt och vaknade vid 1 och trodde att klockan var runt 6 snaret
men ikke ikke, så blev att försöka somna om vilket inte var det lättaste så har varit lagom
trött idag. Hade bara 11barn idag men det kändes som det dubbla :P

Den senaste månaden har inte hänt så himla mycket utöver det vanliga som: Jobb, vara
med vänner, killen, festa, umgås mm! En sak som har hänt är att syster och hennes kille
var här på besök igen (bodde hos mig) så blev besök hos pappa, mamma + mormor osv!
Var väldigt trevligt att se dem igen och nu är de förlovade också :) GRATTIS till er ♥

I fredags var jag och Emelie.P ute däremot och det var en av de mer lyckade kvällarna jag
har varit med om på väldigt länge... På något konstigt vänster så är det alltid hon och jag
som lyckas med dessa galenskaper, haha! Började med att förfesta här för att sedan ta
Taxi till stan och fortsätta kvällen på Valand där man träffa massa trevligt folk! Sen så åkte
Emelie hem och jag drig vidare till Berså för att träffa Johan och Daniel och resten som var
där med dem! Ialf en mycket lyckad kväll som jag kommer leva länge på, Tack Emelie ♥

Nu ska jag försöka bli bättre på att skriva blogg igen, för jag känner hur skönt det är att
sitta och bara skriva av sig lite, men nu ska jag fixa mina naglar, SEE YOU SOON ♥




Kommentera här: