Är det fest eller...

Idag ska vi börja kvällen här: Emelie och Sabina (Emelies mammas killes dotter) kommer
hit! Sen får vi se vad som händer, ska träffa killarna ialf: Thomas, Daniel och Johan! Sen
får man se vilka fler det blir =o) Kanske ska träffa Steph, Andy och company också men
som sagt får se hur det hela blir! Har några fasta punkter ialf och det är att det börjar här
och att vi ska möta killarna! Så jag säger bara: Ha en super duper bra lördag alla, för det
ska jag ha ;o)

I torsdags och igår (fredags) så var det bara jobb som gällde och igår kväll när jag kom
hem från jobbet så lagade jag lite mat, och kollade på en av de 5 filmerna jag köpte som
hette: The Stepford Wives och det är en film som jag tyckte var helt okej, så se den om ni
inte har gjort det redan :) Sen senare på natten överaskade Thomas mig, han kom hit! Han
ringde mig vid 3 och sa att han skulle åka hem och sen ca en timme senare så var han här
utanför, gullig han är. Det uppskattades till tusen ♥

Idag har jag haft en "självlyx dag" vilket innebär att jag tog ett bad med en badbomb, hade
ansiktsmask: jordgubb, fixa naglarna, tog hand om mina fötter osv... Man ser ju ut som fan
med ansiktsmask men huden blir så fin så lätt värt det, så nu är man strax redo för kvällen
bara lite smink kvar så är det klart.... Lite bilder från dagen, inga bra men va fan man
måste ju bjuda på sig själv ibland också:


Snyggare bilder kommer imorgon förhoppningsvis!
1 AdelaO_O:

skriven

Följ mig på bloglovin!;)

2 nicolas:

skriven

skit fin du e <33333

Kommentera här: