Wooohooo!

Var jätte mysigt att ha Emelie och Sabina här en sväng innan vi begav oss vidare!
Sabina åkte hem, jag och Emelie drog vidare till Andy där Steph och Company var!
Vi satt där en stund och till slut drog jag vidare till stan för att möta Thomas, Johan och
Gosia! Vi drog upp för avenyn för att hitta någon stanns att gå in och det slutade med att
vi hamnade på Valand igen, dock var det en massa skejtare och en hel del personer 45+
vilket det inte brukar vara där men var kul ändå! Dock blev jag lite smått irriterad under
kvällen men det har sin förklaring! Blev även att Emelie kom och mötte oss i kön till Valand
för hon kände att det var Valand hon ville till, så det var kul! Efter lite "fylle-mat" så begav
vi oss hem till Johan för lite efterfest, dock blev det ingen mer dricka för mig för hade
tappat suget på det, men satt och tjöta en stund!

Sen senare på söndags morgonen så begav jag och Thomas oss hem till han! Där blev det
att vi kolla på handbollen, vilket var väldigt spännande men Sverige förlorade ju med ett
mål mot Spanien! Sen så kolla vi även på Danmark-Frankrike där Frankrike vann efter en
ganska spännande match! Sen så blev det att jag, Thomas och hans mamma åt lite mat
och sen på kvällen runt 21-tiden blev det att Thomas körde mig hem. (Skulle tagit taxi men
så blev det inte).

Igår så var vi på teater med jobbet, lite små kul sådär, barnen försökte tala om för skåde-
spelarna vad de skulle säga, haha så gulligt! Efter jobbet så blev det att jag åkte hem till
Emelie.L för att hälsa på en stund, har ju inte träffats på ett tag så blev lite tjöt samt träffa
hennes små! Sen senare på kvällen hörde lilla syster av sig, så det blev att hon och Jimmy
(hennes kille) kom förbi och tjöta på en kopp kaffe också, så hade det väldigt trevligt igår,
dock så var jag väldigt trött eftersom det inte blev så många timmars sömn i helgen!

Idag har jag jobbat och haft möte med min chef om jag skulle fortsätta eller ej, var lagom
nervös kan jag säga! Men har fått en månad till med timanställning så det känns bra, MEN
sen så kommer jag bli månadsanställd tills sommaren då hon vill anställa mig så det känns
för jäkla bra just nu ♥ Så hoppas verklligen att det blir så nu ♥



Kommentera här: