En lugn helg!

Hatar när allt strular och man måste skriva om allt!

Har haft en lugn helg vilket har varit skönt men också tråkigt! Har inte
känt för att gå ut och festa eller så, det ger mig inget! Så igår blev det 2
filmer: Step Brothers och Its Complicated! Kan säga att Step Brothers var
en av de knasigaste filmerna jag har sett och det betyder inte något dåligt,
fick mig en del goa skratt! Men jag hade ganska låga förväntningar på den
filmen också så därför blev det bra också tror jag för oftast har man för höga
förväntningar på en film och då blir det automatiskt sämre!

Har inte sovit bra alls i natt, ganska oroligt vet dock inte varför!
Var uppe innan tuppen i morse, så är trött som en gnu, men antar att det bara
är att sätta igång med dagen! Ska dammsuga och även fixa mina kläder i
garderoben liten, känns som det är dags för det!

Annars är läget oförändrat, kan inte säga så mycket för jag vet inte så
mycket själv så det är bara vänta och se, skam den som ger sig!
Men det är det lätt värt!

Kommentera här: