Vad är sova?

VAD är sova för något? Det finns inte i mitt lexikon?!?!
Känns som det ibland ialf vaknar ovanligt tidigt på morgonen,
kan inte sova på nätterna, svårt att somna när man väl har
lagt sig (Och detta har ju pågått ett tag) så börjar bli ganska
less på det, men kan ju hoppas att det blir bättre snart!
Är dock fortfarande lite "sjuk" känner mig bättre men är ju
fortfarande 48h man ska vara hemma så får hålla mig till det!

Idag ska jag hem till mamma, ska åka runt 12-13 och möta
min lilla syster i Angered och handla lite för att sedan åka hem
till mamma och tjöta lite!
Lite senare runt 17 tiden ska jag möta Emelie.A i Angered och
handla lite för att sedan åka hem till mamma för att fixa vårat
hår. Jag ska klippa mamma, mamma ska permanenta Emelie och
Sabina ska slinga mitt hår plus att jag ska toppa det, så är en del
som ska göras idag :o)


Sen hemma hos Emelie.A ska vi se "Twilight" filmerna, för gissa vad,
ja det är sant, jag har INTE sett dem ännu, SKÄMMS PÅ MIG!
Men nu så är det på G och ska ses ikväll <3
Har dock ganska höga förväntningar på filmerna eftersom ALLA
säger hur bra de är, då kan man ju inte ha annat, så hoppas verkligen
på att INTE bli besviken :D


Imorgon ska jag hem till mamma igen (Dom bor ju i samma område)
och baka lite tårta, min lilla syster Sabina fyller ju 18 på söndag
28 mars, så man måste u fira henne lite!
Sen på Lördag kväll vet jag inte vad som händer ännu, får se vad jag
känner för samt tillfället, kanske bara blir hemma får se hur jag
känner helt enkelt!

Men nu måste jag packa det jag ska ha med mig!
Ha en mysig fredag alla så hörs vi snart igen!
Puss och Kram!

Kommentera här: