Working...

Idag har man vart och jobbat igen, var helt underbart, älskar den förskolan <3
(Jag har ju mina 2 favorit-förskolor som jag gillar skarpt...)
Man får ju sina favoriter när man hoppar runt och ska vara där tors/fre också!
Vart lite små seg idag men det är ju för att jag sover dåligt, men upp kommer man
alltid :D Ingen fara med det inte!
Sen på rasten idag så begav jag mig in till stan för att shoppa någon klänning, men
det slutade med 2 par trosor (chock rosa och himmelsblåa) Love them, en BH, en
ny dosa sol-puder, 3par gosiga strumpor och en neglige/nattlinne, så dock inte det
jag hade tänkt mig men det behövs också, så imorgon ska jag in en snabbis och kolla
om jag hittar ett par skor, men det lär bli svårt för det blir det alltid!
Men hoppas kan man ju alltid göra :D

Nu ska jag ta och börja packa inför avfärden till Överkalix som sker snart, massa
massa saker som ska med och får INTE glömma något!
Har ganska mycket att göra nu innan jag åker och hoppas på att hinna med en
viss sak, men det vet man ju inte får helt enkelt se, det ligger inte i mina händer
just nu, tyvärr... Så tills dess blir det jobb, packning, vara social osv...

Igår kväll kom Gosia förbi för att dricka lite vin, MUMMS!
Var riktigt varmt och gott på ballen, men det började regna sen så vi bagav oss in
till köksvrån för att sätta oss lite och tjöta lite skit!
Var mysigt och kul, drack dock inte så mycket eftersom jag skulle jobba idag!
Under tiden fixade jag en jätte god kyckling sallad, som jag varit sugen på ett par
dagar och nu kom den och den satte sig bra i kistan kan jag lova, Mmmmmm!




HÖRS SNART! LOVE YOU!
PUSS OCH KRAM!
1 Anonym:

skriven

dom skulle man vilja se på. trosorna :):):)

Kommentera här: