Trött...

FY vad trött jag är och jag kan verkligen inte sova!
What to do, what to do?
Jo skriva lite BLOGG så klart :D

Imorgon ska jag in till stan och hämta min mobil som varit inne på reparation,
ska bli kul och se om den funkar, men med min otur så lär jag få skicka in
den igen, men vi får se...

Sen imorgon kväll så verkar det som att det blir utgång med Emelie.P och Steph!
Haha, men vi får se ska ju trots allt ut på Lördagen också med Emelie.A och Gosia!

Har precis legat och kollat på kärlekskomedin Shakespeare In Love <3
Ja det där är ju kärlek/Passion så är det bara och det känns lite ensamt
ibland det gör det verkligen, men det är gööör svårt att hitta någon som man
tycker om på det sättet och som tycker det tillbaka, det brukar alltid vara
vice versa, skumt det där!

Sen får man frågan, lite allt för ofta kanske om hur den perfekta killen ska vara!
Hur svarar man på det igentligen?
Alla/de flesta vill ju ha ärlighet, romantik, humor bla bla bla lixom...
Men jag vill ha det där lilla extra som man inte kan sätta fingret på och vet ni vad,
jag tror faktiskt att de flesta av er som läser detta vet vad jag menar <3
(Måste köra en repris med denna bilden, detta är jag om 100år...)

Nu ska jag fixa det sista innan sängen, ÄLSKAR ER!
PUSS OCH KRAM
1 Calle:

skriven

Du nobbar mig igen och denna gången för utgång med tjejerna =) Puss!!!

Kommentera här: