PARTY PARTY...

Min tjej kompis ville ha en snabb uppdatering om en av klänningarna jag
köpte idag så här kommer det...

Vaknade ganska tidigt så begav mig till stan för att hämta min mobil som har
varit inne på reparation och den funka, fel fritt, ME SO HAPPY!
Sen så blev det ju lite shopping idag IGEN...
Har inte råd, men vad ska man göra, man vill ju så mycket...
Och när man är lite nedstämnd så hjälper shoppingen en hel del <3
En plånbok, örhängen, shorts, en väst/bolero/svart och en vit bolero samt min
ljuvliga klänning från MQ... ÄLSKAR DEN!
(Först fram sidan på den och sedan baksidan med rosett)


Men nu måste jag fixa det sista för kvällen, ha en underbar helg alla <3

HÖRS SNART! ÄLSKAR ER!
PUSS OCH KRAM
1 Calle:

skriven

Haha du är för go =) Nu måste du väl vara uppe i 100 klänningar där hemma... Puss!

2 nettiz:

skriven

mega fin klänning passa dig + dina ögon perfekt :D

Kommentera här: