Totalt snurr...

Nu är det snart 2 månader sedan som jag uppdaterade min blogg
och det är verkligen fy och skam (slår på mina fingrar).

I början av jan så åkte jag till Uppsala för att hälsa på Roger och
Andreas, hade en mysig helg med lite överraskningar!

Sen har jag vikarierat på en del förskolor men på senaste har jag
bara varit på en och samma och det känns jätte bra!
Får se nästa vecka vad som händer och fötter på den fronten!
Har även vart på en arbets intervju på en förskola i backa, men tror
att jag kommer tacka nej, ska berätta mer om det i nästa inlägg när
allt är mer säkert :D

Sitter på jobbet just nu och har en liten rast men börjar när som igen
så jag hinner inte skriva så långt!

I torsdags dog Bosse 1943-2010 R.I.P.
Så mina tankar går just nu till mormor...!

Idag får man besök så de blir bara film  och ta det lugnt, imorgon bär
det av till mormor för att hälsa på och vara lite social!

Annars har det inte hänt så mycket... Jobb som jag skrivit ovanför,
någon enstaka fest och umgåtts med mina kär OCH EMELIE HAR FLYTTAT!
Känns så tomt som inne satan :( SAKNAR DIG MIN BÄSTA KOMBO!

Nu måste jag dock gå för jag börjar nu igen, men bilder av tiden som gått
kommer i nästa inlägg!

HÖRS SNART!
LOVE YOU! PUSS!


Kommentera här: