Tappat lusten...

Sen i måndags så har jag inte sovit bra alls, har gått och lagt mig när jag varit riktigt trött,
men kan inte somna för det! Jag ligger och vrider på mig, vaknar oftare än vad jag brukar
göra per natt, så har inte fått mycket sömn alls det sista och det har jag kännt av på mitt
humör som har pendlat som en bergochdalbana, inget kul alls! Men nu är det nyår och vi
ska äta god mat, dansa, festa och ha kul!

Skulle varit hemma hos Gosia idag men Emelie.P ville vara här så frågade Gosia om det
var okej och det tyckte hon att det var, så ikväll blir det party hemma hos lilla mig :)

Var hemma hos Emelie.L i förrgår för en liten fika och träffa henne och henns 2 sötnosar!
Annars har det inte hänt mycket förutom att jag har haft en del funderingar och insett att
jag är.... Ja vi låter det bli osagt för nu, kanske kommer senare om jag har tur ♥ Kommer
komma en LITEN uppdatering sen också, Gott Nytt År På Er Alla!

Kommentera här: