Mellandagsrean :)

MELLANDAGSREAN HAR STARTAT!
Igår var jag ledig så tog mig en sväng förbi stan för att shoppa lite saker som jag behövde
men som vanligt så blev det en massa annat också :)

Fick köpt en ny mobiltelefon till mig som jag tänkt på länge och det blev en HTC WildFire,
röd, till ett MYCKET bra pris, man kunde ju inte motstå det! Dock har jag lite svårt att lära
mig den men det kommer sakta men säkert :) Sen så blev det 3st klänningar, 2 satin och
1annan, lite smink, partyväska, underkläder, halsband mm Så nu är jag nöjd... ♥

Idag har jag jobbat och haft en gööör jobbig dag, vi var 4st pedagoger och 6 barn, lite
löjligt nästan! Blev lite lång tråkigt bara eftersom barnen var lite äldre och skötte sig själva
ganska bra! Var även ute med dem en sväng och kan säga att det var KALLT, brrrr! Hade
hellre haft sommar med värme och lättare kläder än att se ut som en påpälsad apa, haha!

Imorgon skulle jag jobbat men blev inställt då det är mindre barn än beräknat så får se vad
man hittar på! Ikväll blir det nog en film på soffan med lite mysbelysning och bara slappa...

1 Emma!:

skriven

snygga klänningar, vart köpte du dom? :D

2 LINA HAMMARSTRÖM:

skriven

Snälla gå in på länken ( http://edgeman.blogg.se/2010/december/rosta-pa-basta-bilden.html#comment ) och rösta på nr.10 (den hoppande hunden) så hjälper du mig att vinna ett vintertäcke till Jackson! Säg till när du har röstat i det här inlägget ( http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/hjalp-mig-att-vinna-du-far-en-lankning.html#comment ) så länkar jag dig på bloggen!



Tack på förhand! :-D

( men ursäktar mig så hemskt mycket om du tog det som reklam ;-)

3 Martin The Edge:

skriven

Sv: Tack för din röst i fototävlingen.



Hur ser nyårsplanen ut för din del då?

4 Martin The Edge:

skriven

Sv: Blir middag hemma tillsammans med familj & vänner

5 LINA HAMMARSTRÖM:

skriven

Kul att du var med i Veckans Blogg! Nu har jag dargit 5 nyårsvinnareoch skrivit lite om dom. Gå in och kolla om det blev du. Annars får du jättegärna vara med igen! http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/veckans-blogg-v53.html#comment :-D

6 LINA HAMMARSTRÖM:

skriven

Om du inte minns så röstade på min hund (nr.10) i en tävling och nu ska jag bara säga att jag har vunnit den och det var tack vare dig och alla andra som röstade. Som tack länkar jag dig på bloggem som jag lovade! TACK! :-D

http://linahammarstrom.blogg.se/2010/december/jag-vannn-d-d-d.html#comment

Kommentera här: