Tisdag!

Dagen började lika som alltid, JOBB!
Har haft en underbar dag idag som vanligt på jobbet, älskar barnen,
trots deras ljuvliga kommentarer ibland, har ju även bra kollegor där <3

Sen efter jobbet blev det att handla lite inför helgens matlagning och sedan
hem för att träffa Becka och hennes döttrar och även man!
Becka och den minsta tösen kom upp en kort stund, alldeles för kort men vad gör man!
Förhoppningsvis kommer hon en stund imorgon med men vi får se och sen imorgon
får man yttligare besök som det ser ut som!

Den kommande 1,5 veckan har jag ganska mycket planerat men kommer att
uppdatera bloggen ändå :o)

Köpte även lite filmer idag, så nu har man lite till att se på!
Vet dock inte om de är bra eller ej men kosta ju inte många kronor så vad gör det :D
Ha en go tisdags kväll...
1 MADDES:

skriven

Det är sådär med mig har fortfarande en envis förkylning och hostar som tusan :/ Hur har du det? Kram

2 nicole:

skriven

3 nicole:

skriven

sv: svarar kommentarer :)



vad ska du göra idag då?

/Shoppaholly

4 lovisa:

skriven

sv: jo det är sant! hur oftas olar du solarium?:)

5 lovisa:

skriven

sv: ojdå:O det blir dyrt för dig alltså!:D

6 nicole:

skriven

sv:okej :)

jag ska bara ta det lungt idag



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly

7 Linnea:

skriven

sv: Skönt att höra! Det var super för mig också:D

8 Emelie:

skriven

Härligt! Jo, det är bra med mig.

Kommentera här: