Kräftskiva... (MYCKET BILDER)


JAG HAR HAFT EN TOPPEN HELG!

Det kommer bli ett långt inlägg med mycket bilder <3
Det började med att tjejerna drog med mig ut till NRJ in the park
efter jobbet i fredags! Emelie mötte upp mig så bytte jag om och tog ett
glas vin sen så begav vi oss för att möta Caisa och Isabelle!
Kan säga att det var hur mysigt som hellst, lite för varmt av värme-pelaren och
lite för högt ljud för mig (Börjar bli gammal tror jag) haha, annars så var allt mys!
Blev att vi begav oss till Vasa Viktoria efter för ett glas men vi alla tappa lusten
ganska snabbt så begav oss hemmåt och vila upp oss för nästa morgon!





KRÄFTSKIVA:
Caisa skulle hämta mig vid 11:30-12:00 tiden på lördagen hon ringer mig 10:59
jag tänker: ahhh de åker nu, men så säger hon att de är utanför, jag frågade om
hon skämtade men ikke ikke! Jag hade inte packat, sminkat mig eller något bara hittat
vilken klänning jag skulle ha... Så det var bara att slänga ner myskläder, kosmetika
och allt annat och åka! Sminkade mig i bilen och allt gick jätte bra!

Folket droppa in allt eftersom, sen vid 18:30 tiden när alla hade kommit så börja vi
äta och dricka snaps och sjunga snapsvisor och allt vad det innebär, allt eftersom så
märkte man hur folk börja bli mer och mer på lyran men alla var på topp så det var kul!
Blev att vi gick ner och bada på kvällen vid 22:30 ca och det var kul, blev mest topless
bad och någon enstaka kille utan byxor :D Sen blev till tillbaka till stugan och dansa
vidare... Blev att vi grillade ca 3ggr under nattens gång för alla blev hungriga!
Sen vid 02:00 tiden gick jag och några till och bada igen, (ursäkta språket) så JÄVLA
fint, klar himmel, såg stjärnorna och man är i vattnet och kollar upp, man blir ju
verkligen tagen av det, jag ialf.... Fattades att man skulle haft en man som man
tycker om  där bara :D Men en dag... En dag...

Min kamera dog tyvärr vid 01:59 tiden då sista kortet är taget och vi skulle ner och
bada igen, men vad ska man göra, finns ju lite bilder!
Jag, Nicko, Sandra. Micke och Cat satt uppe till strax efter 05:00 innan vi stängde av
musiken och släkte ner, MEN när vi väl kom till sovrummen så blev det en massa flams
och trams så Caisa ropade på mig och Sandra att vi skulle vara TYSTA, tihi!
Klockan var ju trots allt runt 05:30 och kan förstå om folk ville sova :D

Dagen efter vakna man vid 09:00 tiden så det var bara att gå upp, hoppa studsa,
sjunga och dansa folk undra vad man gick på MEN det är sån jag är, vet inte vart
man får all energi ifrån ibland, så det blev att vi satt på uteplatsen och prata massa
skvaller från gårdagen, sitta och skratta och ha allmänt kul, blev även ett sista dopp vid
14-tiden men då var det svin kallt, brrr, förmodligen sista doppet för i år, men man vet
aldrig, sen vid 17-tiden blev det att ge sig av för att sista färjan skulle avgå vid 17:20 och
alla skulle bege sig hem, så jag vill bara TACKA CAISA & SANDRA för ett toppen dygn,
den var helt super!












Nu ska jag ta ett bad efter en bra dag på jobbet och 16 minuters
avkoppling i solariet <3
1 ida edström:

skriven

sv : bara bra här :)

2 marcus:

skriven

Hej hur mår du?

3 Isabella Luther:

skriven

Frågestund på bloggen! Ställ en fråga :)?

4 Isabella Luther:

skriven

Svar: tack för din fråga :)

5 Emelie:

skriven

hej, allt bra med dig? :)

6 lovisa:

skriven

sv: härligt:) jo min helg var fiN! gud så brun du är

7 MADDES:

skriven

tack tjejen. härliga bilder! jag ska plugga i två år till så jag har lite att stå i ;) kram

8 simone:

skriven

det låter härligt det :d

9 P E T R A:

skriven

Ser ut som att ni hade det jäkligt kul på den kräfskivan!



Ha det gott :)

Kommentera här: