Liten makeover!

IGÅR så var jag ännu dunder förkyld, herregud asså!
Men bestämnde mig för att ta lite frisk luft så åkte till stan för
att kolla efter en klänning, men hittade ingen självklart!
Men däremot fick jag mig ett linne samt en tunika-svart och stor,
jätte mysig och perfekt för att ha på jobbet!
Köpte även 10 filmer till ett väldigt bra pris från Video butiken här
vid torget 5 för 100:- Och där bland log Twilight och Hew Moon så
frågade om de hade hamnat fel eller var rispor i men skulle funka
och funka dem inte så skulle jag komma tillbaka och få nya :o)
MIN DAG VAR GJORD, bara de 2 gjorde så jag köpte och inte tveka!
Mötte Emelie.L i stan en snabbis sen så skulle hon hem!

Försökte hitta en bra salong så att man kunde klippa och fixa håret
men ikke ikke!


Väl när jag var hemma fick jag mess av Kadja som ville ta lite friskt
luft med tvillingarna och det gjorde vi, en sväng till affären och
tillbaka och efetr det så slängde jag mig i solariet en stund, vilket
alltid är så underbart skönt <3

Sen på kvällen fick jag ett kort besök av Marcus och vi kolla på DH
och sen så for han hem! (xoxoxo)

Idag kunde jag knappt andas när jag vaknade så fick ringa in mig
sjuk idag igen, snyft så lär ju inte bli jobb imorgon heller, vilket är
tur ifs för ska kolla på lägenheten imorgon 10:30 men annars skulle
vi ha tagit det på kvällen om jag skulle ha jobbat!

Sen så blev det en sväng in till Angered C för att klippa sig och göra
slingor i håret och det blev väl väldigt kort och lite väl ljust men det
blev bra så ska inte klaga! Betalade ca 1100 för det sen så köpte jag
ett silver shampoo också för 179:- Så nu ska jag vara fin ett tag!

På vägen till Angered C vid GamleStan kom det fram en kille till mig
och gav mig en bukett plockade blommor, naaaaw så gulligt och så sa
han dessa får du bara för att du är så fin <3
Det gjorde nästan hela min dag, inte ofta man råkar ut för sånt bara
sisådär av främlingar!
Sen efter jag ahd eklippt mig så skulle jag handla på ICA MAXI och sen
hem, MEN på G till ICA så gick jag förbi LINDEX och stannade upp...
JAG SÅG EN AS SNYGG KLÄNNING! Gick in och provade den och I JUST
LOVE IT, den satt helt okej och färgen var bara jag, knall/chock ROSA!
YEAH! Där har jag min klänning tills på fredag om det är okej väder!


Ikväll får vi se vad som händer om det blir "Bus eller Inget" haha!

HÖRS SNART! LOVE YOU!
PUSS OCH KRAM!

Kommentera här: