Regn och mer regn!

VÄLKOMMEN TILL SVERIGE, LANDET DÄR DET REGNAR ÅRET RUNT!

Jaha, igår vart man och jobba var ganska skönt faktiskt efter att
ha varit hemma i lite över 1 vecka :o)

Imorgon ska jag på ett kort arbets möte och sedan får vi se om
det blir jobb eller inte, blir det inte jobb ska jag nog passa på att
sola lite, bli lite brun samt slappna av lite :D

Idag har jag vart med min mormor och hjälpt henne städa "bosses"
lägenhet samt hälsat på han på sjukhuset, efter det ville hon gå på
lunch med mig men fick stå över det då jag kände att jag tappat
lusten lite efter sjukhus besöket och all SKIT, men gärna en annan
gång! Sen så var jag och hämta ett "paket jag skickat efter" som är
julklappar det blev as bra, verkligen nöjd med mig själv! :D
Sen så vart det att lämna lite papper och sedan ett besök hos Kadja
innan man skulle hem och äta!


Ikväll så blir det Grey´s och sedan sova kudden så gott det går!

Hörs snart!
LOVE YOU! PUSS!

Kommentera här: