Då var det dags igen...

Har inte uppdaterat här på 1 vecka ca!
Mår fortfarande inte helt 100 och vet inte vad det är med mig,
är som jag har något virus eller något i kroppen som inte vill
bryta ut helt och det är ganska jobbigt!


Har dock bestämnt mig för att jobba på båten imorgon tills på
lördag och se hur det går, är jag INTE bättre då så får jag gå
tillbaka till läkaren, MEN först kommer Stenas julfest på Lördag
kväll och känner lite stress inför det eftersom jag jobbar på
dagen osv...

Såhär såg man ut när man skulle utföra ett dags ärende för någon
dag sedan: Jag och min kombo Emelie...


I lördags var jag på min kusin-barns kalas, de fyllde 2 resp 3år,
var ganska kul förutom i slutet då hennes kompis kille känner
mina morbröder samt moster och tror att JAG är Rosita dvs
mamma, hallå eller jag är la för fan inte 40+ eller mamma 25-!!!
Jaja han var ju inte helt nykter MEN ÄNDÅ!




Sen har jag och tjejerna sprejat lite snö här hemma för skoj skull,
grannarna gillar det INTE men det är MIN lägenhet och jag gör vad
jag vill och när jag vill I MIN lägenhet!



Imorgon ska jag åka och jobba på båten tills på lördag, gbg-kiel
kiel-gbg here i come, så då kommer jag inte uppdatera förrens
tidigast söndag igen!

Hoppas ni alla får en trevlig helg, nu blir det grey´s samt packning här!

HÖRS SNART!
LOVE YOU! PUSS!

Kommentera här: