Tråkigt...

JAG dör av att jag är uttråkad, finns inget att göra! 
Borde städa igentligen, men väntar tills Emelie har flyttat in på Lördag,
för det blir ju smutsigt när man ska flytta grejer osv...
Ska nog se en film och bara slappa i soffan eller ngt idag då och ta ett 
lååååångt bad med självklart fast inte förrens senare då...

Igår kväll fick jag ett brev i brevlådan, tänkte vem f*n delar ut reklam såhär 
sent??? Så var det ett brev med mitt namn och efternamn på, hmmm, någon
som har öppnat min post, för brevet var öppet, och sedan lagt det i min brevlåda 
när de har sett innehållet??? 
Nej, det var Björn som la detta i min brevlåda med ett kort brev och 2 biljetter till
Sticky Fingers på torsdag, men kan ju inte gå eftersom jags ka jobba, så får väl
ge bort biljetterna till någon som vill gå! 

Sen igår tog jag det lungt hemma, hade precis börjat diska här hemma när posten
kom och min skattedeklaration var där, WIIIIEEEEE, får tillbaka mycket pengar, så
ska försöka åka utomlands efter jag har jobbat i aug-sep tror jag :o) men får se! 
Sen gick jag över till Emelie.L en stund och tjöta massa skit som vanligt osv
Kom hem på kvällen tog ett lååångt bad, kolla på färjan 2 och sen vid 21:30-22:00 
gick jag och la mig, kände mig helt slut igår!!! 

Lite vår känslor, en katt som var utanför Emelie.L när jag gick dit igår!

Sen en annan sak jag har tänkt på är barn, inget ovanligt när det gäller mig förstås,
men jag vet inte vad jag ska säga, det känns som det sitter varmt runt om i hjärtat 
och jag vill gärna ha MEN det gäller ju även att ha en man som vill detsamma och 
att man ska ha ett väl fungerande förhållande...
Men vet även att den dagen kommer när det är dags, så det är bara att vänta :o) 

Ska se tv nu, vi hörs snart igen!
LOVE YOU! PUSS!
1 BabyG:

skriven

MAHAHAHAHAHAH!!!! Du fatta att de var så att han ville gå med dig lr ? xD hihihih <3

2 Anonym:

skriven

Va roligt med så mycket pengar tebax ! Kan ju inte bli bättre, jag har inte fått min än :( men den kommer väl förhoppningsvis ! Vad har du planer att åka någonstans ? KramPuss

3 Christine:

skriven

Ja jag vet inte vart eller när det blir, får se helt enkelt, kanske blir ngt helt annat, ska ju bli en soffa ialf sen får man se, men kommer ju jobba med så ngt hoppas vi på =) puss och kram vem det nu var som skrev det =)

4 Meela:

skriven

Ojoj missade att skriva att det var från mig :) Missade även ett inlägg innan som du hade skrivit om af uggla - håller med blää ! Men shara var bra, kul att har lite kändis spoting så att säga. PussKram

Kommentera här: