Sabina 17år...

I FREDAGS var jag ju hemma hos Emelie och tog en kopp kaffe och tjöta
lite, var jätte trevligt, länge sedan jag träffade henne ju, så det får vi ta snart igen! 
Sen på kvällen bakade jag lilla syrrans tårta och så spelade vi lite MONOPOL, 
Jag, lilla syster Sabina och Kusin Karima då, sen blev det massa tjöt innnan vi Zzzz! 

I lördags fyllde Sabina 17 år, några i släkten kom + björn, var ganska trevligt,
Familjen
Johansson är f****n värst asså, men älskar dem så mycket ändå <3 <3 <3 

Tårtan,                                        Björn, Sabina och Jag! 
Sen efter det strax efter 16 så begav jag mig hemmåt för att jag skulle ha en liten
fest hemma, så var tvungen att fixa och sånt, FÖRSTA hemma festen jag har utan
lampor,eftersom det var EARTH HOUR, så hade massa ljus lite överallt, i badkaret,
fönstren, borden osv... Men alla verka tycka det var mysigt och så så det gick ju
jätte bra! Vi skulle gått ut till AY CARAMBA, men bestämnde mig för att stanna
hemma, hade tappat suget för att gå ut igår och det var ju ett bra val, annars hade
man mått RÖV idag! 

Så här het var man under LÖRDAGEN på hemma festen....

Idag har jag tatt det lungt, tog mitt första bad idag och det var så j*vla underbart,
fatta att jag har saknat det, så tog några kataloger, skum, musik och la mig ner en
stund och bara vaför mig själv en liten stund...


Nu ska jag baka lite paj, sen ta med den över till Emelie och umgås lite och spela lite 
MONOPOL igen, HAHA, tycker man att det är kul så gör man =o) 
Nu måste jag fixa mig och så! 

HÖRS SNART! 
ÄLSKAR ER! PUSS!

Kommentera här: