Hemma hos mamma!

NU var  man hemma hos mamma då...
Tänkte uppdatera min blogg en snabbis bara innan jag är social!

Igår passade jag Theobus en stund och det gick jätte bra, han var
lugn och somnade på en gång när man hade lagt  han med vällingen!
Emelie kom hem runt 22 tror jag, så satt vi och tjöta sen begav jag mig
hemmåt efter 23 tiden, och då SNÖADE det igen, fyyyy faaaaan, vill ju ha
sommar nu, värme och njuta! MEN det kommer ju snart!

På väg hem till Emelie för att passa Theobus och här THEO godingen själv!

Sen ikväll ska jag hem till Emma och Emelie för att hälsa på en snabbis, sen
blir det hem för att baka och vara med lilla syster!
Åkte förbi lillebror med och kolla på hans lägenhet, liten men smidig för han!

Naturen där jag är uppväxt, sen lillebror fönster när man ska gå hem Lita
titta ut för att säga hej då!

Nu ska jag vara social, men vi hörs imorgon och tjejer IMORGON SMÄLLER DET!!!
PARTY PARTY!

LOVE YOU! PUSS!!!

Kommentera här: