3/8 avklarat, haha!

NU så har man ialf slutat sitt 3de pass av 8a och det
känns alldeles dunder skönt!
Hade 1100-1200 passagerare idag trodde det skulle
vara jätte mycket att göra men gick jätte bra och var
ganska lungt!
Satt just i rökrummet och vi pratade om hur lång tid det
är kvar och lilla jag svarde tre åttondelar HAHA
EMELIES FEL min underbara kombo!
MATTE MATTE MATTE!

Imorgon ska jag gå i land för första gången detta passet,
för på söndag är det stängt och tisdag så lär man inte orka!
Jobbar ju 12-23:30 så har inte så mycket tid i land men får
skynda mig lite så funkar det ska vi se....

Köttsåret på foten var på väg att bli bättre med idag så har
det vänt riktning PLUS att jag har slått sönder mitt nagelband
på ena fingret och det suger "getpung".
Så jag skulle kunna klaga massor nu men orkar inte!

Nu har jag uppdaterat er en snabbis, händer nämligen inte
mycket här mer än att träna, sova och jobba  och snart shoppa
också :o)
GOD NATT SOV GOTT! 

HÖRS SNART! 
LOVE YOPU! PUSS!  

Kommentera här: