1 resa kvar och det är den värsta....

NU är det bara 1 resa kvar och det är den värsta!
Idag ska vi köra extra till danmark dvs att vi har hand om
ca 5000 passagerare idag...
Bara massa tjöt om det ena och det andra, menyn
ska vara som vanligt plus en jävla massa räkmackor som
vi gjorde igår 12x8=96st, USCH!

Fick mig ett litet utbrott igår och hade de fortsatt och tjöta
så hade jag exploderat tror jag och förmodligen gått hem idag!
Men nu ser det okej ut igen, bara att jag har ont i halsen och
börjar bli sjuk tror jag! :/

PLUS på detta har vi ca 1600 passagerare till tyskland imorgon!

NU är jag väldigt NEGATIV men är så trött, sover inget om
nätterna nästan osv!
Men som sagt bara en resa kvar...

Imorgon är ALLT stängt i tyskland så ska gå i land med ett par
kollegor och äta lite turkisk mat ska bli gott!

Men nu måste jag gå och jobba....

HÖRS SNART!
LOVE YOU! PUSS!
1 aydan:

skriven

Kebab eller?

Kommentera här: