Då var det dags igen...

Hejsan då var det dags igen att skriva lite... 

Förra veckan var min kusin å hans tjej och hälsade på till i söndags,
vi var ute i fredags sen så vart vi vid havet, de tatuerade sig mm 
Var ganska kul att se dem =) Var ju ett bra tag sen sist.

Sen har de vart varmt ett par dagar så i förrgår var jag uppe med syskonen och ngr kompisar till dem och badade i sjön var as gött, varmt mm var behövligt. 
Sen igår så var jag vid havet med Åsa, åkte ut till Asperö var väldigt fint och as SKÖNT att bada i havet när de blev så varmt hela tiden, så har fått LITE färg :o) 
Känns bra det 

Sen idag så träffa jag Emelie (bergsjön/kortedala) en snabbis, 
På vägen hem bestämde jag mig för att klippa mig, så jag hoppa in där och klippte mig, blev väldigt för kort men de får duga =) Det växer ut igen. 

OCH SEN DEN STORA NYHETEN: 
Jag TROR att jag ska åka till hawaii 9-12 månader från och med jul,
ALLT beror på om min kompis tar över min lägenhet undertiden =) =) =) 
JAG HOPPAS :o) SNÄLLA SNÄLLA 
Annars blir det bara 2-3 månader :o( 

Och den som blir gladast av alla tror jag är: PAPPA 
Sen samtidigt tänker jag så här: 
Det är inte många som har chansen att åka utomlands sådär och bo ett tag som jag har, så funderar på att passa på =o) 

ÄLSKAR ER MINA TJEJER 

PUSS PUSS

Kommentera här: